PernieBernie

Några kilon borde jag väl klara av?

Idag hämtade jag paket från H&M med mina vårkläder. Som jag misstänkt var byxorna lite för små, är typ två centimeter från att jag kan knäppa dem. Men jag tänker INTE skicka tillbaka dem, jag ska istället ta det som ett projekt att prova dem en gång i veckan i min jakt på att försöka gå ner några kilon!
De säger ju att man inte ska väga sig utan gå efter ett par byxor, och jag vill verkligen komma i dem för de är snygga.
Vi får väl se hur det går!
Annars är jag nöjd med sakerna, Hello Kitty-pyjamasen var asskön!!
Och armbandet och halsbandet var skitsnygga.
image615    image616


Nu har Lucas och Micke vilat i nästan en timme, så nu är det egentligen min tur! Fast jag ska inte vila, ska hoppa in i duschen istället och börja göra mig i ordning för kvällen...
Ikväll händer det grejer, ska bli så kul!

Kommentarer
Postat av: Lyckan

Det var jätteskönt och vila!

2008-01-16 @ 16:57:56
URL: http://mikaellyck.blogg.se
Postat av: Lucas

Det var jätteskönt och vila!

2008-01-16 @ 17:06:01
URL: http://lucaslyck.blogg.se/
Postat av: Annika

Jag gick med i viktväktarna 1997 o tänkte gå ner 20 kg. Det va en bra ide exakt samma kilon jag behöver bli av med nu!

2008-01-17 @ 00:23:31
Postat av: Jennie

Det går, var så säker! Med dina promenader och hyfsat nyttig mat så blir det inga problem :)
Viktväktarna är för övrigt rätt bra, där kan man ju lära sig lite om vad för mat man bör äta mindre av och vad man kan käka mycket utan nån ågren :). Har ju också vart med där. Ha en toppen dag, Kram!

2008-01-17 @ 09:22:20
URL: http://www.theoneandonlyjennie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0