PernieBernie

Natt-bajs

Så var det fredag igen. Har sovit ganska bra i natt. Lucas vaknade vid fyra och fick lite tutte. Sen var han INTE snäll mot sin gamla mamma. Kände att det luktade om blöjan så jag gick upp för att byta. Det är en liten procedur att byta nu när han har gips. När jag äntligen var klar och precis satt på ny blöja så märkte jag hur han började klämma. Trodde inte det var sant när jag tog av blöjan och såg att han hade bajsat IGEN! Ha ha då var jag inte glad. Men vad gör man... det var  bara att byta och se glad ut. Sen ville han inte somna om i sin egen säng utan låg bara och klappade händerna där i mörkret, så han fick sova mellan oss. Tror Micke gick upp med honom vid åtta eller nåt sånt.
Själv sov jag till tio :)

Har ätit lunch med Micke innan han drog in till stan för att träffa Peter, och Lucas har fått på sig kläder så nu är det bara jag kvar innan vi kan gå vår dagliga promenad!
Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0