PernieBernie

Pasta som skummar

Nu är det dax att gå och lägga sig! Har varit en lugn och skön kväll utan TV ;)

Skumbadet var skönt, precis vad jag behövde. Vi fick Skummande pasta i julklapp av Annika, har aldrig sett det förut. Man ska lägga det i badet så ska det skumma och dofta och allt möjligt, så jag provade ett halvt knyte ikväll. Blev lite skum och doftade gott, så det var ju bra! Blandade med lite badskum som jag fick av Mia i julklapp, det luktar granatäpple/chili, svingott!! Tände även ett doftljus med samma doft så det blev lyxigt värre.

              


Blev lite suddigt och mörkt men man ser ju lite i alla fall :)

Ska ju inte äta godis men vi fick en ask med hemmagjord choklad av Mickes syster Jenny förra helgen. Tryffel, kola och choklad som är gudomligt god!!!! Man blir helt salig :)  Har ätit några bitar ikväll..

image561

Micke och Lucas spelade TV-spel när jag låg i badet. Vår nya saccosäck kom till användning.

image562

Tror att det är nya tänder på gång i Lucas mun... han blir helt galen när det verkar klia, han biter sig i fingret så nu är det helt rött... jag gav honom änden på rosetten på min topp som han fick bita i, ha ha det verkade han gilla. Kolla bara här:

    

Nu måste vi lägga oss, ska upp sex imorgon. Ska ju till Astrid Lindgrens sjukhus och få nytt gips på Lucas.
Håll tummarna för att vi får goda nyheter!

Kommentarer
Postat av: vajb

Håller tummarna stenhårt!!

2008-01-08 @ 23:29:46
Postat av: Caroline

Oh, hoppas att det går bra! Håller tummarna jättemassor.

2008-01-09 @ 17:12:47
URL: http://engvall.almblad.se
Postat av: Helen L

Hoppas, hoppas att allt gått bra!!!!
Kramar Helen

2008-01-09 @ 20:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0