PernieBernie

Semester!!!

OJ vad jag har varit dålig på att blogga!! Här har det varit fullt upp varje dag och vi har inte spenderat särskilt mycket tid inne/framför datorn. Men det är väl så det ska vara på semestern! :)

Vi är fortfarande i Tullinge. Det är supernice att ha trädgård och poolen blir bara härligare för varje dag, kanske för att även vädret blir det. Igår var det varmt och soligt och jag badade två gånger. En gång på förmiddagen och så tog jag ett kvällsdopp, det var bäst! Så varmt och skönt, ville aldrig gå upp. Så skulle det vara jämt!

Har haft lite gäster här oxå. I förrgår var Sofie och Peter här. Vi grillade och badade och spelade poker och drack vin. De sov över och stannade till lunchtid igår. På kvällen igår kom Mickes pappa, Gunvor och Mickes syster Jenny. Vi grillade (det blir mycket grillande nu) och satt ute tills det blev mörkt. Jättetrevligt! Drack lite vin igen så idag är jag trött.

Idag har vi inget planerat på vårt familjeschema, för första dagen på min semester!
Tänkte bara ta det lugnt men nu är Micke sugen på att gå på bio så vi kanske lämnar Lucas hos sin farfar och Gunvor, de bor i hus i Huddinge numera. I så fall drar vi till Heron city och kollar på Indiana Jones, den går på eftermiddagen oxå. Vi får se!

Nu ska jag ut i solen, har smort in mig ordentligt idag för igår brände jag mig.... usch det är inget kul :(

Avslutar med några bilder från trädgården!

       

        

     




Kommentarer
Postat av: Caroline

Ser helt underbart ut! Blir ni ännu mer hussugna nu? :-)

2008-07-04 @ 13:05:19
URL: http://engvall.almblad.se
Postat av: Sanna

Ser ut som om ni har det mysigt och äter GOD mat :-)

2008-07-06 @ 18:25:16
URL: http://storasochlillai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0