PernieBernie

Friskare

Har varit ett par jobbiga dagar. Blev bara sämre och sämre men gick till jobbet i söndags ändå. Trodde nog jag skulle klara av att jobba men icke. Fick gå hem efter några timmar eftersom näsan rann och jag hade jättehalsont plus att det kändes som att ögonen var små varma eldklot som skulle bränna sig in till hjärnan.
:)
Stannade hemma på måndagen eftersom jag inte mådde bättre men igår tänkte jag att det nog skulle funka, även om jag fortfarande var snorig. Dessutom hade jag ett sex-timmarspass och det kändes inte alltför jobbigt.
Det gick jättebra att jobba! Roligt var det oxå :) Jag och Vajb var på plan tre där vi har tillfälligt pokerrum under poker-SM. Hände många roliga saker och vi hade väldigt många udda gäster.... Slutade 03, det var skönt. Tänk om man alltid kunde jobba 20.30-03! Hade varit underbart.

Idag är jag ledig, Micke har fullt på schemat hela dagen så Lucas och jag får klara oss utan honom.
Vi har gjort planer med Vajb, först ska vi ses ute vid Skärholmen för att åka till Ikea. Måste köpa ett nytt parasoll till vår uteplats, det gamla har gjort sitt och det kan ju vara trevligt att få lite skugga i sommarhettan.
Sen ska vi dra hem till oss och se på Desperate housewives. Det var länge sen nu så vi har många avsnitt att ta igen på! Ska bli mysigt.

Måste göra oss i ordning nu och åka.

Lucas åt blodpudding till lunch idag...

image961

Kommentarer
Postat av: Jennie

HEHE, vad söt han är Lucas! Vad ska ni göra vecka 29? har inga direkta planer då och funderar på att jag kanske skulle ta en sväng upp till Sthlm då och hälsa på er, om inte ni själva har några planer för den veckan eller ska göra något speciellt? Hade vart skoj! Bara några dagar sådär, kanske ett besök ut i skärgården eller nått annat mys? Kram

2008-06-04 @ 22:48:05
URL: http://skattkistan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0