PernieBernie

1-årskalas

Har precis hängt tvätt och nattat om Lucas, han vaknade och var jätteledsen. Men lite välling och sen somna i mitt knä hjälpte :)
Känner mig jättetrött och det är konstigt egentligen. När Lucas somnade på förmiddagen, precis efter mitt förra blogginlägg, så gick jag in och lade mig bredvid honom. Micke låg redan där. Tänkte att vi bara skulle vila en stund, och vips så vaknade vi två och en halv timme senare! Oooops kan man säga :D
Konstigt att hela familjen sov så länge oxå, alltid är det ju någon som brukar vakna. Om inte Micke hade fått ett sms och vaknat av det så hade vi väl sovit fortfarande, ha ha ha :)
På grund av sovstunden blev vi lite sena till kalaset, men bara en kvart eller något.
Vi blev lite överraskade när vi kom dit, för Calle har börjat gå!! Åh vad man blir avundsjuk, vill ju att Lucas oxå ska kunna gå snart. Men det kommer nog. Han var i alla fall jätteduktig, Calle!

image767
Dagens födelsedagsbarn Calle

Ganska många i föräldragruppen var sjuka så vi blev bara fem mammor/pappor med barn. Vi åt tårta och lekte på golvet, det var jättetrevligt! Så fick man lite tips på bra leksaker man kan köpa till Lucas när han fyller år :)





Efter kalaset var vi på Willys och handlade innan vi åkte hem.
Har skickat mitt schemaförslag till Lise-lotte på jobbet och sen kollat Anna Pihl, det blir bara bättre och bättre!!
Men när ska det bli Anna och Martin igen???!!! Jag VILL! :D

Nä nu blir det sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0