PernieBernie

3 dagar kvar

Jobbade igår och kom hem tjugo i sex i morse. Vid sju vaknade jag när Micke skulle gå till jobbet och då var Lucas pigg och glad... sov alltså i en timme bara. Behöver nog inte förklara att jag var trött??
Lyckades få Lucas att somna om vid elva och sen sov vi båda två till två! Tur man har en snäll son i alla fall :)
Fyra timmar sömn totalt räcker så klart inte, är fortfarande trött.. och irriterad. Visst är det sjukt hur irriterad man kan bli när man är trött?!
Tröttheten gjorde att dieten sket sig idag, orkade inte stå emot och var jättehungrig, så vi gjorde egen pizza... vet inte hur jag ska göra med GI men jag ska försöka äta nyttigt i veckan som kommer så får jag se om jag ska köra GI ändå. Kanske inte, men vill fortfarande äta mindre skräp än vad jag gjort. Men vad svårt det är!

Imorgon är både Micke och jag lediga, ska bli grymt skönt. Kanske ska åka och kolla på bilbarnstol.
Nu ska jag ta det lugnt i soffan en liten stund innan jag går och lägger mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0