PernieBernie

7 dagar kvar

Sol idag igen! :)
Försökte sova ut idag eftersom jag ska jobba i natt, men vaknade vid tio. Har pratat med mamma och suttit och kollat på resor på internet, vi vill åka någonstans efter sommaren. Vore skoj att åka någonstans där ingen av oss varit, och så kan vi fira min 30-årsdag då. Får kolla lite när jag kommer hem igen, för nu ska Lucas och jag göra oss i ordning och åka till BVC. Tror att Lucas ska få sin sista vaccination och träffa läkaren. Efter det ska vi nog åka en sväng till Maria där mammalunchen är idag.
Det är planen för idag :)

image780

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

ååh så söt

2008-03-10 @ 15:38:51
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0