PernieBernie

8 dagar kvar

Vid frukosten diskuterade Micke och jag hur lång tid det kan ta att promenera in till stan. Mellan 1-1½ timme gissade vi. Funderar på om jag ska prova nån dag, kanske redan idag?
Tänkte snart ge mig ut på en promenad med Lucas, fastnade bara framför reprisen av Glamour :)
Ska nog bestämma mig för hur lång promenad det blir efter hur varmt det är ute. Kanske tar bussen till ropsten och går därifrån. Eller så håller jag mig på Lidingö, vi får se. Spännande va? :)

Lucas bestämde sig för att somna om när han vaknade vid halv sju i morse, så vi fick sova till nio! Grymt skönt.
Micke har gått till jobbet och jobbar till nio ikväll, så Lucas och jag får roa oss själva. Ska tvätta lite och plocka i ordning lite här hemma. Och så promenad då förstås.
Jag gillar sol!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0