PernieBernie

Läcker cykel

Har börjat få sån himla lust att börja cykla igen! Jag älskade att cykla när jag bodde i Västervik och Växjö, men sen jag flyttade till Stockholm har det inte blivit så mycket av det. Har fått en begagnad cykel av mamma men den är det punka på, funderar på att försöka fixa det. Vore najs med en barnsadel så att Lucas kunde åka med :)
Nån som vet hur gammalt barnet måste vara för att åka i cykelsadel??

Satt och kollade lite på vad en ny cykel kostar nu för tiden och hittade den här fiiiiina. Oh my god vad läcker den är, och den ser ju grymt bekväm ut! En sån kan man ju drömma om i alla fall... :)
Men 2 999:- är väl inte så farligt??

image776
Bild från sportex.se och cykeln av märket Kungs

Kommentarer
Postat av: zalina

tack för tipset :) ja den där cykeln va verkligen skitsnygg :) Skulle inte tacka nej
:) ha en bra dag :)

2008-03-04 @ 12:09:26
URL: http://zalinakarlsson.blogg.se
Postat av: Sanna

Den cykeln slog allt, den var ju rosa :-) Så snygg!Bara barnet är stadig i rygg och nacke så kan de följa med på en cykeltur så våra barn skulle klara de fint!

2008-03-04 @ 14:00:04
Postat av: Sofie

Suck... så fiiiiiin.... och rosa, en riktig prinsesscykel!! :) Det var ganska bra pris tycker jag. Hos Polisens hittegods kan man få sprillans nya och supersnygga för 500 kronor.
Jag älskar att cykla, jag cyklar överallt och ofta, speciellt nu när det börjar bli bättre väder.. :)

2008-03-04 @ 14:53:32
Postat av: vajb

:-) Det var en riktig "pernie-cykel"! Tretusen lät inte så farligt, men det var ju ett smart tips Sofie kom med. Och barn kan väl åka med ganska tidigt? Jag tror Lucas är tillräckligt gammal iaf...kram

2008-03-04 @ 15:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0