PernieBernie

Trötta och sjuka

Ååååh vad jag är trött! Jobbade både sön och måndag natt och det är första gången jag jobbar två nätter i rad sen jag började jobba igen. Sjukt jobbigt. Var jättelugnt på jobbet oxå, hade ingenting att göra så tiden gick grymt låååångsamt.
Men nu är jag ledig i tio dagar! :)

Lucas är sjuk. Näsan rinner konstant, han hostar så fort han ligger ned och idag hade han 38,4 i feber. Hoppas på att han är lite bättre imorrn för då ska han och jag åka till Gamleby ju! Lyckligtvis brukar han sova nästan hela vägen dit i bilen så det ska nog gå bra.
Tycker bara det är så jobbigt när han är sjuk, man känner sig så maktlös! Kan ju inte förklara för honom varför hans näsa rinner eller varför jag måste torka bort snoret (han hatar när man gör det) och det gör ont i mig när han är så ledsen hela tiden. Han är ju en glad kille annars, vill att han ska bli frisk nu!!!

Har inte packat än, har inte orkat helt enkelt, ska göra det imorgon bitti.
Tydligen ska det snöa imorgon oxå, hur kul är det att köra bil då?... nä precis. Får ta det lugnt på vägarna, jag har ju dyrbar last :)

Fick bara sova till halv elva i morse eftersom Micke skulle jobba, så det är hög tid att jag går och sover nu....
Bloggar när jag kommer till Gamleby.

Kram!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hoppas du har fått sova gott i natt och att resan ner till Gamleby går bra :) Sen hoppas jag såklart att Lukas ska bli frisk också, förylda & ledsna bar är ju inge skoj :(. Många kramar!!

2008-03-19 @ 09:03:21
URL: http://skattkistan.blogg.se
Postat av: Helen L

Vore jättekul om vi hinner höras av under påsken....
Fast jag vet ju att det är många som vill träffa er när ni är i Västervik/Gamleby...
Kör försiktigt!
Kramar Helen

2008-03-19 @ 11:41:36
Postat av: Sofie

Ha så mysigt hemma hos mamsen din! Kör försiktigt och krya på Lucas! (Jag har också en liten kille här hemma, jag passar Texas. Det går jättebra! :))

2008-03-19 @ 16:26:24
Postat av: vajb

Ha det så bra hos mamma och hälsa Lucas att han ska krya på sig! KRAM

2008-03-19 @ 23:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0