PernieBernie

Bildextra

Tänkte jag skulle passa på att lägga in lite bilder från senaste veckan nu när jag har tid. I vanliga fall är det svårt att blogg när jag är ensam med Lucas eftersom han bara vill trycka på knapparna på datorn..

Igår ställde sig Lucas upp! Ja han står ju upp hela tiden annars men igår när jag satt på golvet klättrade han upp med hjälp av mina ben, ställde sig upp och sen släppte han och stod helt själv! När han ramlade gjorde han likadant, två gånger! Åh det var så gulligt och han såg så stolt ut :)  Lilla söta älsklingen, han är så duktig :)
Ja jag är en stolt mamma ;)

Jag berättade ju att han åt blodpudding häromdagen och att han älskade det?! Här är bildbeviset

image920

     

Igår åt vi köttbullar och makaroner och Lucas gillade det oxå. Fast han var en luring och plockade bara ut köttbullarna först, sen fick jag mata honom med makaronerna för de ville han inte äta annars. :)

Här kommer lite bilder från i lördags när vi gick Lets walk. Än så länge har ni ju bara sett filmen..

     
Innan loppet var vi väldigt laddade...

     
Uppvärmning, promenad och helt slut i mål!

Efter promenaden åkte Sofie och jag in till stan för att kolla på Quarnevalen, Peter var ju med där. Vi mötte upp Micke och Lucas som hade träffat Pär och Anders i parken vid rådmansgatan.

     
Sofie försöker visa Lucas helikoptern...

  
Skönt att krypa i gräset :)

På kvällen hade ju Micke och jag barnvakt åt Lucas (Mickes mamma) så vi var på Fridays i kungsträdgården med ett gäng kompisar.

     
Fördrinken: Strawberry daiquiri

        
Alla ville prova mina solglasögon :)

     
Senare kom David med ett gäng oxå

        
Många goda drinkar blev det :)

Nä nu är jag sen, ska göra mig i ordning och åka in till stan där jag ska möta Lucas och Micke :)
Ha en skön söndag!







Kommentarer
Postat av: vajb

:-) va roligt å se alla bilder! hoppas du har en bra natt på jobbet! kram

2008-05-18 @ 19:08:08
Postat av: Sofie

Hihi! Roliga bilder! :)

2008-05-18 @ 19:44:55
Postat av: famsan

vem är den där fantastiskt snygga rödtotten??!! snygga lets walkposer på allihop också!

2008-05-19 @ 21:58:57
Postat av: Sanna

Ni såg ut att ha en TOPPENDAG nu i veckan. Speciellt på kvällen :-)

2008-05-20 @ 12:58:46
Postat av: Jennie

Vilka fina bilder tjejen! Jo, det är faktiskt så att vi har funderat lite på den stora staden ca 45 mil norröver.. I think you get it :). Är dock inget bestämt ännu, men tankarna finns där och jag kollar runt som en tok efter jobb. Hör du talas om något från någon du känner hör gärna av dig :) Så då blir vi ju nästan grannar, åtminstone så mkt grannar man kan bli i en storstad. Kram på dig

2008-05-21 @ 10:35:05
URL: http://skattkistan.blogg.se
Postat av: zackari

va sjuuuukt roliga bilder =) tragiskt att jag var tvungen att försöka spänna upp mig som en proppad alfahane dock ;S Puss

2008-06-12 @ 02:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0