PernieBernie

Jobba igen

Hola!
Måndag igen och jag är redo för att jobba igen! HELT frisk är jag inte, hostar och nyser och har fortfarande lite ont i halsen, men jag bara MÅSTE jobba idag eftersom vi har en specialdag på kursen.
Ska ladda med Halls, världens bästa hallstabletter :)

Idag ska Micke vara hemma med Lucas, vi vågar inte ta honom till dagis än eftersom han hade en massa gult i ögonen när vi vaknade.. Hur lång tid ska det ta innan man blir av med en ögoninflammation?

Igår var Micke väääldigt trött. Han jobbade till 12.30, vilket innebär att han jobbade i över 18 timmar i sträck! Lucas och jag hämtade honom inne i stan och sen åkte vi till Mickes mamma på söder. Hade med den andra äppelpajen som jag bakade häromdagen så vi fikade lite. Sen lite senare blev vi sugna på Mc Donalds så Micke och jag gick och handlade.
När vi kom tillbaka till Mickes mamma och kollade i påsarna visade det sig att killen glömt att lägga ner FYRA grejer av vår beställning, plus att vi bara hade fått halvfulla cola!! Så jäkla dåligt! 
Dessutom spöregnade det ute men vi gick tillbaka, så där ska det ju inte vara.
Väl där igen klagade vi och fick allt han glömt och nya cola och även nya pommes. Hrm.

Efter att vi ätit åkte vi hem och degade i soffan resten av kvällen.
Jag är nöjd med mig själv för jag gick och la mig redan halv elva, kändes skönt när jag vaknade vid sju imorse :)

Nu måste jag göra mig i ordning och åka till jobbet!
Vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0