PernieBernie

Depp-talk

Igår var sista dagen på första kursen för slottarna. Det gick jättebra och de verkade nöjda!
Nu är jag ledig i två dagar och sen börjar en ny kurs för några andra slottar.

Känner mig lite låg idag eftersom det inte gått som jag hoppas på jobbet. Ville verkligen ha ett nytt jobb som de sökte folk till men fick reda på igår att jag inte fick det.... det jobbigaste var att de inte kunde säga varför jag inte fick det heller, de var sååå nöjda och tycker jag är sååå duktig och jag skulle inte ta det personligt att jag inte fick det.
Men då undrar jag; hur ska man annars ta det om inte personligt? Det måste ju vara nånting som de inte gillar eftersom de väljer nån annan, om de tyckte jag var bäst person för jobbet så skulle de väl valt mig??
Så jag tar det faktiskt personligt och var jätteledsen igår. :(

Men nu tycker jag att jag har deppat klart så nu ska jag ta tag i mitt liv och städa lite här hemma. Sen ska jag hämta Lucas tidigt på dagis och så ska vi bara mysa och ha det skoj!
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Dåligt, dåligt, dåligt!! De kan verkligen inte det där med rekrytering. Usch jag blir så arg...!! När jag sökte ett nytt jobb där så fick jag inget besked utan fick ringa dit och fråga vad som hände. På ett så stort företag tycker jag faktiskt att de är skyldiga att ge dig ett rättvist svar och en motivering till varför du inte fick jobbet. Det borde ju ligga i deras intresse att ha de bästa medarbetarna.



Förstår att det känns så tungt för dig nu och man blir ju irriterad men jag tycker du ska kämpa på och inte ge upp! Jag lovar att du hittar det perfekta jobbet en dag ;)

Tänker på er mycket! Hälsa familjen och ge dem en kram från mig! KRAM

2008-09-02 @ 14:05:43
Postat av: vajb

Du är bäst!! Ha en riktigt mysig dag!! STOOOOOR kram

2008-09-02 @ 15:38:52
Postat av: citymäklare

tja trist att du inte fick jobbet. har en annan historia att berätta för dig när det gäller denna firma men lovar att ta den med dig nästa gång vi hörs. hoppas allt är bra annars. hälsa familjen

2008-09-05 @ 02:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0