PernieBernie

Tack tack

Är hemma ikväll, var tvungen att vabba eftersom Lucas inte är ok i magen än.
Idag är han dock lite bättre, han äter i alla fall vilket är bättre än helgen. Han åt typ ingenting på hela lördagen ju...
Nu verkar det som han får behålla maten, så det går åt rätt håll i alla fall. Men vi stannar hemma tills han är helt bra.

Har precis kollat på Extreme makeover home edition och gråtit som vanligt.... Micke vill kolla på film så jag tänkte bara lägga in lite bilder från helgen innan vi film-myser.

     
Tre bilder på Lucas i sin nya frisyr och mössa :)

Jättefin bild på Leffe, Lucas och min mamma!

     
Lucas är ute och går med sin mormor. På andra och tredje bilden råkade jag sätta på honom pyjamasen fel... upptäckte det inte direkt heller och undrade varför han stod så still... ha ha!

Man ska ju inte blogga vid den här tiden på kvällen, det tar en eeeevighet att lägga in bilder. Började skriva inlägget innan 21 och nu är klockan 21.36..... blir nog ingen film för oss :(

Avslutar med en film på när Lucas hjälper mig plocka ur diskmaskinen. Han är så söt när han vill hjälpa till, han säger tack hela tiden nu :)






Kommentarer
Postat av: vajb

va söt han är, den lilla diskplockaren! :-) Men HUR gick det med killen som skulle kolla på er lägenhet?????

kram

2008-09-16 @ 02:12:15
Postat av: Sofie

Så söt han är!! Kan inte fatta hur snabbt tiden går. När jag åkte hade han precis börjat gå så smått och sa "titta" till allt :) Nu både promenixar han och pratar. Vad mycket jag missar... Vilken söt och duktig kille ni har!! Hihi, vad roligt med pyjamasen! :) Kraaaam

2008-09-16 @ 14:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0