PernieBernie

Ingen kul syn

Igår var jag duktig och målade om hela vardagsrummet. Det var inte lätt för jag var lite bakis och trött.
Idag vaknade jag med en sjuk träningsvärk i armarna...
När jag kom upp möttes jag av en inte så kul syn. Flera tapetlängder som jag målat på hade släppt och trillat ner!!!!!!!
De bara hänger från väggarna, ser inte klokt ut, och jag har ingen aning om vad jag ska göra nu..... :(
Sånt här händer bara mig. Suck.
Ska åka till en målaraffär efter att jag lämnat Lucas på dagis. Wish me luck.

Kommentarer
Postat av: Marina

Näe fy fan vad jobbigt! Stackare =(

2009-04-01 @ 10:47:03
URL: http://marinajelic.blogg.se/
Postat av: Kristin

Attans! Du skulle ha blött upp tapeten först och sedan limmat upp de våderna som lossnar. Efter det ska det målas... Fast med positivt tänkande kommer man långt - man lär sig ju alltid något av erfarenheterna! Hoppas det löser sig smidigt.



Kram från "Målardottern i byn"!

2009-04-01 @ 15:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0