PernieBernie

Lek i park

Idag är det dax att jobba igen... känner inte alls för det.
Lucas har varit jättegnällig, både igår och idag. Han vaknade flera gånger i natt, jobbigt....
Idag har jag kollat på Australia igen, Micke såg den ju inte igår och eftersom jag blev störd av Lucas i filmen igår kände jag att jag ville se om den. Åh vad bra den var!!! :)

Mamma och Leffe har åkt hem och hela familjen har sovit i tre timmar på dagen, jätteskönt!
Känner dock av min magkatarr lite, hoppas det inte blir värre, orkar inte.

Vi har varit i affären och lekparken och kom precis hem, och nu ska jag göra mig i ordning och åka till jobbet.
Tänkte lägga upp lite bilder från lekparken igår, det var så mysigt. Känns bra att vi har "upptäckt" lekparkerna precis bredvid oss, dagisens lekplatser med stooora gårdar och massa roliga saker. Lucas älskar dem!

     



    
 



Nu måste jag göra mig i ordning och dra till jobbet....

Kommentarer
Postat av: vajb

Gu' va söt han är i sin skinnjacka!!

2009-04-13 @ 21:32:02
Postat av: Jennie

Vilken sötnos han är!!! Himlans fina bilder ni tagit också. Ny kamera? Kram

2009-04-15 @ 07:25:21
URL: http://skattkistan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0