PernieBernie

Nu åker jag

Idag är sista dagen jag jobbar. Har ett tolvtimmars-pass framför mig och ska ta med resväskan till jobbet, för direkt efter drar vi till Arlanda!
Flyget går 08 imorgon bitti och sen kommer jag inte hem förrän sent på torsdag kväll.
Försöker pussa på Lucas så mycket jag bara kan och tycker det känns lite jobbigt att lämna honom. Men det är samtidigt nyttigt att få sakna varandra lite och nu har jag något att se fram emot när jag kommer hem :)

Måste packa nu, vet inte om jag kommer kunna blogga i madrid, annars hörs vi när jag kommer hem!

Kram :)

Kommentarer
Postat av: Linda Englund

Ha det så superkul nu på semestern. vi får höras när du kommer hem så vi kan bestämma när jag kan koma till dig!!!

Kram kram

2009-08-31 @ 20:14:22
Postat av: Lucas

Mamma kom hem för vi längtar efter dig...

2009-09-02 @ 07:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0