PernieBernie

Julen

Jag har haft lite julledigt från bloggen, helt oplanerat men det behövdes.
Stressade som en tok fram till julafton och sen var jag ganska trött, skönt att man var ledig :)

Mamma, leffe och Trissie var här från kvällen före julafton och åkte hem redan på juldagen.
På julafton var även Mickes mamma här så vi var ett litet gäng ändå.
Med väldigt många julklappar!...

Jag fick en massa bra grejer och är jättenöjd! Tack till alla som gav mig julklapp :)
Jag hade gjort Mozartkulor, Rocky road och Mariannetryffel samt bakat mjuk pepparkaka, klenäter och spritskransar.
MUMS!

På juldagskvällen var vi hos Mickes pappa och där var det mycket folk och mycket mat, tror vi var 16 stycken!
Både på julafton och juldagen kom tomten så Lucas var väldigt glad. Först rädd men sen så blev det till och med kram till tomten :) På julafton var Micke tomte och Lucas kände inte igen honom, på juldagen var Mickes pappa tomte som kom från skogen med en fackla, så honom kände inte Lucas igen heller.
Lucas är väl den som fick flest julklappar, helt sjukt många! Han verkar väldigt nöjd i alla fall, mest nöjd är han nog med sitt blåa lasersvärd han fick av oss. Det var ett paket med dräkt och lasersvärd så man kan klä ut sig till Obi-Wan Kenobi i Star wars, och vi har lyckats få honom att prova dräkten en gång, han var sååå stolt :)

Nu har jag börjat jobba igen, har jobbat två nätter och det har gått jättebra, nu är det bara en natt kvar och sen jobbar jag dagpass i två veckor!

Här kommer lite bilder från julen
















Kommentarer
Postat av: Sofie

God Jul till er!! (lite sent...) far onska GOTT NYTT AR i stallet!! :)



Vilka fina bilder du lagt upp. Mysig jul! Jag vet vem jag ska anlita till kock nar jag kommer hem ;)

2009-12-30 @ 02:44:45
Postat av: vajb

hahahahaha!! va sööööt han är som obi-wan!!!

2009-12-30 @ 22:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0