PernieBernie

Inte så mycket nytt

Idag jobbar jag mitt fjärde dagpass och sen är jag ledig i hela tre dagar!
Det är underbart att jobba dag och ska bli superskönt att vara ledig hela helgen :)
Vi har några småplaner och sen får vi se vad som händer.

Ute är det kallt, igår var det sex minusgrader och det kändes inte varmare idag heller...
Har fått börja med långkalsonger på Lucas, så jag antar att man kan säga att det är vinter nu!

Ikväll ska jag åka och kolla på en fotpall efter jobbet. Har letat efter en som man kan ha till vår nya fåtölj, och igår såg jag en på blocket som de bara ska ha 75:- för och som verkar passa ihop med fåtöljen.
Hoppas den funkar! :)

För övrigt så kollar jag på Lipstick jungle som en tok nu. Har sett första säsongen på DVD som jag köpt på rea, och nu är jag inne på andra säsongen. Det blir bara bättre och bättre, och det är så skönt att ha en serie som är så bra att man inte kan sluta kolla!! Längtar hem tills ikväll när jag kan få se ett avsnitt till :D
För er som inte sett det så är det samma författare till Lipstick jungle som till Sex and the city och det påminner lite om det.

Nu ska jag göra mig i ordning och åka, ha en bra torsdag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0