PernieBernie

Mysfredag

Idag är jag ledig!
Har jobbat två nätter vilket var sjukt jobbigt med tanke på min jetlag. Men det gick!
Nu är jag bara ledig en dag eftersom de har gjort schemaändringar, det ska vara personalfest i helgen, sön och mån.
Jag tänker dock inte gå, har inte alls nån lust och alla "roliga" ska gå på söndagen, min dag var måndagen...
Det betyder att jag är ledig mån-ons och det gör ju inget.. :)
Idag ska vi bara ha en slappdag och så har vi bestämt att vi ska köpa pizza ikväll och kolla på Benjamin Buttons otroliga liv, ska bli mysigt!

Lyssnade precis på snuttar från melodifestivalen som börjar imorgon, man kan lyssna på lördagens bidrag här redan.
Min favorit just nu är Shirley Clamp, det låter som en jättefin ballad, fick gåshud på hela kroppen när jag hörde den.
Blev lite besviken på Marie Serneholts låt, tycker den är lite trist.. men allt kan bli annorlunda när man får se artisterna live och höra hela låten!
Jag jobbar ju när första deltävlingen är, ska dock försöka få börja senare så att jag kan se på den, håll tummarna för att det går!

Nu ska jag leka med Lucas :)

Kommentarer
Postat av: vajb

synd att du inte ska gå idag! hade varit så roligt att träffas, men det får bli en annan dag helt enkelt....kanske tis eller ons kväll? är ju i sumpan och "leker" nu...

kram

2009-02-08 @ 12:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0