PernieBernie

Söööndag

Nu var det några dagar sen jag skrev.
Jag har jobbat i tre nätter och då är det ju fullt upp. Sova, laga mat, leka med Lucas och så hinner man inte så mycket mer...
Förutom igår, då fick jag kompa in! Började inte förrän 22 så då hann jag kolla på Melodifestivalen igen och äta lugn middag :)
Jag gillade verkligen Måns nummer, låten är helt ok, kanske lite lik Hero från förra året (?) men själva dansen och allt som händer på scenen är så coolt och snyggt! Sen skadar det ju inte att Måns oxå är snygg.. :)
Så jag blev glad för att han gick vidare till Globen.

Förresten så ska jag få se honom där, i Globen! Jag ska gå på genrepet den 13 mars!!!
Alla som känner mig vet ju att jag ÄLSKAR schlager så ni kan ju tänka er hur glad jag är för att jag ska gå!
På jobbet ger vi bort konserbiljetter till våra bra gäster och då behövs det någon som följer med och tar hand om dem, en värd. Det är det jag ska vara på genrepet! Det blir middag och melodifestival, och allt på arbetstid! Ha ha kan man få det bättre? Tror inte det.
Kunde fått gå på "riktiga" finalen på lördagen oxå men jag har sökt semester den dagen så jag valde fredagen istället. Dessutom så var jag på den riktiga finalen för tre år sen, så jag tänkte att det kunde vara kul att få se ett genrep oxå. :)

Jag berättade väl i mitt förra inlägg att jag skulle åka till IKEA och köpa en ny säng åt Lucas?! Det gjorde vi, och vi är supernöjda med den! Lucas blev eld och lågor när vi hade satt ihop den och han verkar sova gott i den. Dock sover han inte hela natten i den, precis som förut så vaknar han mellan tolv och fyra på natten och vill komma till vår säng. Men det känns helt ok så länge han somnar i sin egen säng tycker jag.
Har tagit lite bilder på sängen, det blev jättemysigt i hans rum nu, men jag har dem inte på den här datorn så det kommer senare, förhoppningsvis imorgon :) Här kommer en bild från IKEA.se så länge.



Imorgon är jag oxå ledig och planen är att Lucas och jag ska åka till Marina och hälsa på. Hoppas det blir av!

Nu ska jag sova...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhhhhhhhh vad roligt!!! Schlager i globen skulle inte jag heller tacka nej till :D

2009-02-16 @ 09:19:40
Postat av: Jennie

Vad kul med schlager & vad kul för Lucas med en alldeles egen stoor säng :) Kram Kram på dig

2009-02-16 @ 09:35:45
URL: http://skattkistan.blogg.se/
Postat av: Caroline

Åh vad roligt med genrep! Hurra! Räknar med bildreportage här! :-]

2009-02-16 @ 10:09:21
URL: http://engvall.almblad.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0