PernieBernie

Beroende av zombies

Så har man klarat av det första av tre dagpassen.
Det hände inte så mycket på jobbet idag även om det blev ganska mycket folk till slut.
Möttes av två glada killar när jag kom hem, så härligt!
Har kollat Talang-finalen och blev glad, jag röstade en gång på han som vann, tycker han var överlägset bäst.
Nu har jag spelat lite Plants vs Zombies, inte så bra att jag spelar det så mycket, känner i ögonen att det svider.
Nu måste jag sluta och gå och försöka sova!
Shit vad det kan vara beroendeframkallande att spela dataspel....

Imorgon jobbar jag igen. Ser fram emot morgondagen, kommer bli jätteskoj tror jag.
Efter jobbet ska Micke möta mig i stan, vi tänkte gå och käka på Sabai Sabai, vårt favvo-thai-ställe.
Sen ska vi gå till Westmans fest som ligger på samma gata som Sabai Sabai.
Ska bli kul att träffa lite folk och ta en öl eller två.
Kommer dock inte bli så sent eftersom jag jobbar dagen efter igen och jag känner inte för nåt haveri.
Mickes mamma Annika ska vara barnvakt, vad härligt det ska bli att bara Micke och jag ska gå ut, det händer inte alltför ofta :D

Nu.... sängen!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Ha en rolig fest - det ska bli så skoj att ses den 25:e!

2009-06-13 @ 14:20:31
URL: http://engvall.almblad.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0