PernieBernie

Ikväll gäller det!!!

Vilken show!!
Jag är supernöjd med melodifestivalen i Globen, det var grymt bra!
Blev lite förvånad för det bästa numret var Alcazar, de var fantastiska!!!!
Publiken blev som galna när de sjöng :)

Känns som det är väldigt öppet vem som kommer vinna ikväll. Jag hejar på sex stycken tror jag... :D
Det är nog första gången som jag inte har en speciell favorit, känns ganska bra.
Jag hejar på Måns, Malena, Sara Dawn Finer, Molly, Alcazar och Agnes.
Vill INTE att Caroline af Ugglas ska vinna, jag döööör om hon vinner! Hela Globen kändes trist när hon sjöng, kändes inte som att hon var någon publikfavorit igår i alla fall.

Hur som helst så blir det spännande ikväll! Micke och jag ska på fest (vi har barnvakt och det är första gången som vi ska gå ut tillsammans sen vi fick barn, om man räknar bort hemmafesterna) så jag hoppas jag får se melodifestivalen där.
Ska även spela in det för säkerhets skull.

Är supertrött eftersom jag jobbade 13 timmar igår (först var jag värd för melodifestivalen och efter det jobbade jag) och har bara sovit runt sex timmar i natt... får ta det lugnt ikväll så jag inte blir för full.
Nu ska vi göra oss i ordning, vi ska gå ut och käka innan festen och det ska bli jättemysigt!

Berättar hur allt var imorgon och då ska jag även visa bilderna från Globen igår!

Ha en bra lördagskväll!!!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Så - då är du nöjd med kvällens vinst? :-) Hoppas festen var kuuul. Vi har tittat på YouTube och jag har fått Malenalåten på hjärnan. Hjälp mig, någon!

2009-03-15 @ 06:06:57
URL: http://www.14artillsalu.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0