PernieBernie

Ingen tid

Nej. Jag har inte glömt bort er.
Skulle bloggat igår men hade en hemsk magkatarr och kunde inte annat än ligga still på soffan hela kvällen.
Mådde illa och trodde jag skulle spy hela tiden och kunde knappt äta. Får såna anfall ibland.
Sov nästan tio timmar i natt så nu mår jag bättre! :)

Idag var andra dagen på inskolningen på dagis med Lucas och det har gått bra!
De verkar väldigt vettiga på dagiset och har mycket roligt att leka med osv.
Imorgon ska vi gå därifrån nån timme och se hur det går.
Lucas hade jättekul och lekte med de andra barnen idag :)

Skulle lagt in en massa bilder ju, men jag hinner inte.
Ska göra mig i ordning och väcka Lucas som vilar, sen ska vi in till stan och kolla på nya gummistövlar åt honom.
Efter det ska vi möta upp Micke och han ska ta Lucas, för jag ska jobba.
Har ett tolvtimmarspass framför mig, som FM så det är skoj!

Lovar att lägga in bilderna så fort jag hinner.

Ha det så bra :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har knappt kunnat sova för jag har varit full av oro. Trodde att du kanske tagit en bloggpaus igen, hemska tanke. Sluta skrämmas så där!

2009-03-18 @ 18:03:39
Postat av: vajb

va trevligt det var att få träffas lite, även om det bara var en kortis i omklädningsrummet....Hoppas det blir mera snart!

kram

2009-03-18 @ 20:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0