PernieBernie

Komp-måndag

Åh jag har så mycket jag vill blogga om men det finns inte tid till det just nu.
Har kameran fullpackad med bilder som jag ska visa!

Den här dagen har bestått av sovtid till ca 13.30, hämtade Lucas på dagis vid 14 och sen handlade vi lite i Solna centrum.
Köpte bl a en ny påskduk på Hemtex och två cappucinokoppar på Åhléns.
Sen lite varor på ICA innan vi gick hem.
Har lagat enchiladas till mig och pasta med köttfärssås till Lucas som vi har ätit. Nu har Lucas precis badat och druckit välling och sitter i mitt knä och pyjamasmyser :)

Man kan nästan säga att inskolningen är över för Lucas eftersom han idag både åt och sov där för första gången.
Det hade gått jättebra och de var sååå nöjda med honom. De sa att han är så snäll och lyssnar på vad fröknarna säger och sitter fint och lugnt när det är samling. Åh vad stolt man blir :)
Har ju varit ganska orolig för det här med nytt dagis oxå så det känns otroligt bra att det gått så lätt.
Lucas verkar stormtrivas när han får leka med en massa kompisar igen så nu är alla nöjda och glada :)

Nu väntar vi på att Micke ska komma hem, han har tenta ikväll och jag har fått lov att kompa in pga det.
Idag börjar Nordic masters, en stor pokervecka på jobbet, det är skoj för det betyder mycket folk och mycket att göra!

Och förhoppningsvis kommer jag snart ha tid att blogga lite mer och visa bilder.....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tror Lucas brås på sina föräldrar :)))

Kram

2009-03-24 @ 16:49:11
Postat av: Anonym

Jag förstår att man måste bli superstolt som förälder. Well done. :-)

2009-03-25 @ 05:14:02
Postat av: Jennie

Vad skönt att det fungerar så bra :). Och hoppas att det gick bra för Micke på tentan! Kram!

2009-03-26 @ 08:24:19
URL: http://skattkistan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0