PernieBernie

Nytt till våren

Igår fick jag H&M:s vår och sommarkatalog.
Kastade över mig den direkt och hittade faktiskt en hel del som jag skulle kunna tänka mig att köpa!
Har för mig att det brukar vara något erbjudande när man får katalogen men nu var det inte det.
Är övertygad om att det kommer komma ett erbjudande, typ 10% på hela köpet eller liknande snart, kanske ska man vänta?
Är dock lite orolig för att det man vill ha ska ta slut eller att min storlek ska ta slut...
Vilka I-landsproblem man har :)

Här är några av grejerna jag skulle vilja köpa



Klänning 298:-   och  sandaler 198:-

Linneblus 249:-
 
Linnebyxor 198:-



Och till Lucas....

 
Linne 59:- resp. 79:-  (jag ÄLSKAR kakmonstret!!!)

 
Clamdiggers 149:-


Badbyxor 98:-



Alla bilder är lånade från hm.com och allt finns även i katalogen.

Nån som vet nån bra rabattkod man kan använda?????

När man inte får ha vårväder vill jag i alla fall drömma om det...... :D

Nu ska jag sova, är helt slut efter allt lek på Lekhuset idag.
Ska visa bilder från det imorgon.

God natt!

Kommentarer
Postat av: vajb

vilken snygg klänning! den kommer att passa dig perfekt!! jag har oxå fått katalogen, men faktiskt inte hunnit titta i den än.... Men jag tänker ha is i magen och vänta på erbjudande ;-)

2009-03-11 @ 19:15:46
Postat av: Caroline

Jag älskar älskar älskar det där kakmonsterlinnet. Finns det i bebisstorlek, tror du?

2009-03-13 @ 03:24:45
URL: http://www.14artillsalu.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0