PernieBernie

Första vårlördagen

Det är lördag och jag är ledig :)
Ska snart åka och fika med Maria och Angelica.
Eftersom vi har tillbringat timmar varje gång vi ska fika med att hitta ett lämpligt fik så har vi nu bestämt att var och en får bestämma vart vi ska gå varsin lördag.
Idag är det min tur och jag har bestämt att vi ska åka till Tindra loves coffee på Lidingö!
Det var länge sen man var på ön nu och jag har alltid gillat Tindra, de har massor med gott och det är mysigt.
Ska försöka ta lite bilder och lägga upp här.

Funderar på om jag ska försöka göra ett litet minireportage varje gång vi fikar, så blir det lite fikatips (eller varningar) för er andra oxå.
Vi får se :)

Idag var vi uppe tidigt, innan sju, så vi har hunnit mycket. Har städat lite och käkat god frukost och sen klippte jag Lucas.
Han var grymt långhårig...
Efter det fick han bada eftersom han hade hårstrån överallt, här är bilder från badet.








Visst blev han fin?!!! :)

När vi ändå är igång kan jag visa en bild på vårt kök.






Vi fick så fina tulpaner av Sandra och Elvis som var här och fikade igår.
Var så roligt att se dem igen, var länge sen och nu ska Elvis få en liten bror eller syster oxå!!
Jag gjorde våfflor som vi mumsade på allihopa och sen lekte Lucas och Elvis jättebra på Lucas rum.


Har massor med fler bilder att visa er men jag hinner inte just nu, samma visa varje gång....
Kanske ikväll?!

Ha en bra lördag :)
Kram!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Vad duktig du är på att klippa, blev riktigt bra!! Fin lägenheten är, jag vill se fler bilder :) Längtar tills jag får komma och hälsa på! kram kram

2009-03-22 @ 02:41:38
Postat av: Jennie

Vad fin han blev Lucas & vad STOOR han har blivit, en riktig liten charmkille nu ju! Ser fint ut ert kök, när får man se lite mer av resten? ;).. nyfiken ju! Kram

2009-03-23 @ 18:53:04
URL: http://skattkistan.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Jennie: Resten får ni se när vi fått lite mer ordning... känns inte så skoj att visa upp t ex vardagsrummet just nu, vill ha nya tapeter och en massa annat. Men sen tänkte jag visa före och efterbilder :)

2009-03-23 @ 21:49:54
URL: http://pernillaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0