PernieBernie

Bättre

Jag mår bättre!
Det magonda började försvinna igår och idag är det ännu bättre. Jag åkte aldrig till akuten men jag ska boka tid hos gyn för att kolla upp det. Om jag får ont nån mer gång kan det ju vara bra att veta att det inte verkar vara nåt allvarligt...

Är på jobbet, det är min andra natt och idag är jag ID. Det är ganska lugnt här och nu är snart halva natten gången :)

Hade en sån mysig dag idag!
När jag vaknat gick vi (jag, Micke och Lucas) promenad till en loppis ganska nära oss. Det var som en gårdsloppis, vi hittade lite småsaker.
Sen hade vi lite picnic i en lekpark på vägen hem och Lucas stortrivdes när han fick leka med båda pärons fulla uppmärksamhet :)
Sen avslutade vi med middag på balkongen innan jag var tvungen att åka till jobbet.

Nu måste jag jobba igen, vi hörs!

Kommentarer
Postat av: vajb

va skönt å höra att du mår bättre! KRAM

2009-05-18 @ 20:54:44
Postat av: Helen Lundgren

Härligt att höra att du mår bättre :))

/Helen

2009-05-19 @ 09:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0