PernieBernie

ONT

Har haft ont i magen sen i onsdags kväll. Det är längst ner i magen, trodde det var ägglossning först (får ont ibland av det) men nu vet jag inte, det går ju inte över. Gör ont när jag går och när jag hostar och ja.... nästan hela tiden. :(
Har ringt sjukvårdsupplysningen och de sa att det borde gå över snart eftersom det låter som ägglossning, men om det inte gör det så kanske jag måste åka in till akuten.
Usch jag hoppas det inte är  något allvarligt :(

Idag är dagis stängt men jag är som tur är ledig. Micke ska åka till skolan nu och vara borta hela dagen, och han ska ta med sig datorn, så jag kommer inte blogga mer idag.
Stackars Lucas som måste vara med sjuk mamma... ska nog hitta på nåt ändå, kanske åka till IKEA och köpa vinglas? :)

Ha en bra dag i solen!!

Kommentarer
Postat av: Marina

Men hur går det? Vad händer med dig, åkte du in eller gick det över???

2009-05-15 @ 20:28:32
URL: http://marinajelic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0