PernieBernie

Skadad

Igår trampade jag snett på väg ner för en trappa på jobbet och foten vek sig på båda hållen kändes det som.
Jag föll rakt ner, som tur var så var jag redan på sista trappsteget när det hände...
FY FAN vad ont det gjorde, ville bara gråta.
Inget är brutet eftersom jag kan gå, men foten värker och är svullen.
Det var värre i morse när jag vaknade så idag har jag legat på soffan hela dagen känns det som.
Micke fick hämta på dagis och gå förbi apoteket och köpa gasbinda åt mig.
Nu är foten lindad.


Stackars min fot!!!!

Imorgon skulle jag hjälpa Angelica att flytta men det går ju inte, pratade precis med henne.
Hoppas de klarar sig utan mig bara ;)

Det enda jag har gjort idag är att halta ner till Grekiska kolgrillsbaren och ätit med la familia.
Satt på uteserveringen och våndades över hur trist det kändes att Micke var tvungen att gå och jobba.
Nu ligger jag i soffan och kollar på Anne på Grönkulla. Det är världens bästa serie, jag gråter alltid när jag ser den!

Avslutar med några bilder på oss från uteserveringen ikväll, Lucas gillar att ta foton nu och posar så fint :)









Kommentarer
Postat av: Sofie

Ajajajaja, stackars!!! Bra att du lindat och att den inte är bruten i alla fall. Men fy, det gör så sjukt ont!



Ni är så himla söta på bilderna!!! :)

2009-05-30 @ 04:53:30
Postat av: vajb

vilka söta bilder! :-) Hoppas du blir bättre i foten snart, nu när du har lindat den.

KRAM

2009-05-30 @ 19:40:57
Postat av: Paula

Vilken gosig pussunge

2009-06-04 @ 19:30:43
URL: http://gullfubbick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0