PernieBernie

Bästa festen på länge

När vi hämtade Lucas på söder i söndags så var han sjuk.
Han hade feber och hade bajsat typ tio gånger under kvällen och morgonen hos Annika. :(
Han fick med andra ord vara hemma från dagis både igår och idag, och jag vet inte om han kommer kunna gå imorgon heller. Som det ser ut nu så får han vara hemma.
Igår fick han inte behålla nån mat eller dryck, han spydde och bajsade i ett så det var inte nån skojig dag.
Idag är han lite piggare men magen verkar inte ok.

Det sjuka är att jag tänkte häromdagen på att det var länge sen han var sjuk nu.... typiskt!
Jag har i alla fall varit hemma från jobbet, ska vara hemma ikväll oxå så får vi se imorgon.

Just nu sover Lucas så jag tänkte passa på att lägga in lite bilder från festen!

Det var en grymt rolig fest :)
Typ ALLA som hade sagt att de skulle komma KOM, dvs vi var väl runt 40 personer här i vår 3:a :D
Ganska trångt med andra ord, men finns det hjärterum....
 
Shit vilka fina presenter vi fick oxå! Jag hade verkligen inte förväntat mig det så jag blev så himla glad!
Har dock inte tagit några bilder på dem än, ska göra det och visa er.

Maten tog slut typ direkt, alltid svårt att veta hur mycket man ska göra eftersom vi inte visste hur många som skulle komma, men det räckte till nästan alla i alla fall.
Maten bestod av kyckling och pastasallad, matmuffins, snittar med skagenröra och skinka, ost, oliver, kex, bröd, krutonger med skagen och så välkomstdrink till det!
Tyvärr missade jag att ta bilder innan efterrätten kom fram så jag kan inte visa...
Efterrätten bestod av kladdkakemuffins med grädde och cupcakes.
Känns som jag inte gjort annat än bakat i två dagar, muffins till leda. Men gästerna verkade uppskatta maten och efterrätten i alla fall!
Här är efterrätten

     





Och lite fler mingelbilder

     

     

    

     

     

     


Ja jag drack ganska mycket....

Nu vaknade Lucas, vi hörs snart igen!


Kommentarer
Postat av: Sanna

OJ va många ni var :-) Kul!

2009-05-12 @ 23:56:03
URL: http://sannasfoto.blogg.se/
Postat av: Caroline

Världens finaste cupcakes. Hur gör man sådana?

2009-05-14 @ 21:29:24
URL: http://engvall.almblad.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0