PernieBernie

Senaste i bilder

Idag ska jag jobba igen. Lucas är mycket bättre i magen även om han har varit hemma från dagis idag oxå.
Men skönt att han mår bättre, så fort han fick i sig lite blåbär vände det :)
Jag jobbar bara idag sen är jag ledig i helgen och nästa vecka jobbar jag dag, det ska bli skönt!

Idag har jag både fyndat och köpt lite julklappar!
Jag skrev ju att jag är på jakt efter fåtölj, byrå och matbord?
På Myrorna i Sundbyberg hittade jag både en fåtölj och en byrå!
Ibland kan man verkligen springa på bra saker, det gäller bara att åka dit ibland för att det är ju inte alltid det finns nåt bra.
I alla fall så kostade fåtöljen bara 145:- vilket är superbilligt tycker jag!
Den var lite fläckig men jag såg att överdraget var lätt att ta av så vi tvättade det direkt och nu är den som ny!!

 

Det var tur att vi möblerade om häromdagen för nu får vi plats med den oxå :)

 

Byrån har jag tänkt slipa och måla om och byta ut knopparna på, men det får nog bli ett senare projekt.

Vi är verkligen i behov av en byrå så det känns bra att jag har hittat en som är rymlig och som jag tror kommer bli fin sen när den är fixad, just nu ser den ganska... vanlig och tråkig ut.
Fick den för 325:- och det är ju inte heller särskilt dyrt. :)

 

 

Här kommer lite bilder från sistone, har ju inte varit så bra på att lägga in bilder eftersom jag inte har orkat lägga in dem från kameran...

Det här är en vanlig syn hemma hos oss numera, Lucas är verkligen helt tokig i att spela Lego Star wars ihop med Micke.

Den här blåbärspajen bakade jag när Angelica var här och fikade. Den blev hur god som helst, som det mesta jag har bakat från Leilas bakbok :)

Lucas har badat några gånger, här kommer några badbilder

 

Några fler bilder från Gamleby

I det här huset bor mamma och Leffe, deras fönster är de på mittenvåningen.

Lucas i Emils hus på Astrid Lindgrens värld.

Mamma, Leffe och Trissie i vagnen :)

 

Lucas bland en massa pumpor, är det höstmarknad så är det :)

 

Lucas hittade ett bollhav på ett gatukök vi åt på och sen höll vi på att inte få med honom hem.

 

Lucas har ätit ballerinakex...

 

Grimas :)

 

Avslutar med några roliga bilder som Lucas har tagit själv, han tycker det är jättekul att fota :)

 

Hej då från Pernie och Lucas!

 


Kommentarer
Postat av: Marina

Vilka fina bilder! Speciellt på Lucas i badet, jag älskar badbilder =)

2009-11-27 @ 21:02:18
URL: http://marinajelic.blogg.se/
Postat av: Sofie

Härliga bilder!! Ett tag sen jag kikade in här, gillar din blogg jättemycket!! kram kram

2009-11-28 @ 01:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0