PernieBernie

Kort uppdate

Dagarna bara flyger iväg och varje dag har jag tänkt att jag ska blogga och visa bilder, men det blir aldrig av.
Livet kommer imellan :)

Igår jobbade jag första av tre nattpassen och som vanligt efter första natten är jag helt död idag.
Håller på att laga mat just nu och sen är det dags att åka igen för att jobba...
I helgen som var så var vi på bio och såg Flickan som lekte med elden. Den var bra!
Lucas var hos sin farmor och hade jätteskoj och vi fick lite tid för oss själva, ja och med Angelica som var med oss på bion :)
På söndagen när det var fars dag var vi hos Mickes pappa där de bytte till vinterdäck på vår bil.
När vi kom hem gjorde jag en supergod blåbärspaj a la Leila och så kom Angelica över och fikade.
Supermysigt!

Det får bli en kortis idag för jag har lite småbråttom om jag ska hinna allt...
Hoppas jag hinner blogga snart igen och visa bilder!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0