PernieBernie

Begravning

Nu är vi hemma igen efter en lång dag av mestadels bilkörning.

Dagen började 05.55 när klockan ringde och sen hämtade vi Annika och hennes morbror Börje vid Solna centrum.
Vi åkte till Söderhamn, det är ca 25 mil dit och kom lagom fram till en stund innan begravningen skulle börja.
Vet inte om jag berättat här på bloggen att Mickes mormor gått bort, men det var den begravningen vi skulle gå på.
Det var en fin begravning och sen åt vi smörgåstårta och fikade på rådhusets konditori.
Det blev alltså en kort visit i Söderhamn för efter fikat åkte vi hem direkt.
Känner mig helt slut nu!

Så slut att vi köpte pizza på vägen hem och nu tänker jag inte gå ut nåt mer idag inte.
Blir att slappa och kolla på Idol :)

Mår fortfarande jättekonstigt, har huvudvärk, är jättevarm och är lite yr. Hoppas det går över tills imorgon, annars ska jag vara hemma från jobbet i helgen och försöka bli helt frisk, en gång för alla.

Nu kallar soffan.... ha en mysig fredag!

Kommentarer
Postat av: Helen Lundgren

Hoppas du kryar på dig snart!!

Kram Helen

2009-10-02 @ 22:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0