PernieBernie

Den fula sanningen

Har kommit på att anledningen till att inte bloggar så ofta just nu är för att det inte händer så mycket.
Har ju inte mått så bra och det känns som att jag mest har sovit och ätit och umgåtts med Lucas.
Inte så mycket att berätta om direkt. :)

Jag mår hur som helst lite bättre och det känns bra. Imorgon är det dags att jobba igen och jag hoppas det kommer gå bra, just nu känns det så i alla fall!

Är precis hemkommen från stan, har träffat Mia och varit på bio.
Vi såg The ugly truth med min favorit Gerard Butler.
Efter ikväll kan jag en gång för alla konstatera att han är den snyggaste skådisen överhuvud taget just nu.
SJUKT snygg. En riktig man. :)
Kolla filmen så förstår ni vad jag menar.
Filmen var faktiskt jättebra, en sån där typisk tjejfilm där man inte behöver tänka så mycket vilket ju är underbart ibland. Skrattade så tårarna sprutade på en del ställen, och så satt man där med ett fånigt leende på slutet.
Åååhhhhhh. :)

Kolla in trailern här.

 

Har nattat Lucas och Micke pluggar så jag tänkte kolla på ett avsnitt av Criminal minds.

Har beställt andra säsongen av CM idag, är snart klar med första och har redan abstinens... ha ha!

 

God kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0