PernieBernie

Höst-torsdag

Så var det torsdag och det är underbart väder! Riktigt perfekt höstväder, solen skiner och det är ganska vindstilla.
I natt sov jag nästan tolv timmar och det känns superbra eftersom jag ska jobba i natt. Förhoppningsvis kan jag hålla mig vaken hela natten :)

Kände att jag varit så himla lat på sistone, förmodligen för att jag inte mått så bra, så idag efter frukost gick jag en promenad på 40 minuter. Slingan jag brukar gå är så himla vacker och den ligger jättenära oss, bara över vägen!
Går vid Radisson Sas hotell vid frösundavik längs med Brunnsviken. Vattnet var spegelblankt och solen sken över de röda gröna och gula löven. Hösten är så himla vacker, när solen skiner i alla fall :)

Nu har jag kollat reprisen av Glamour, kollar inte på det så ofta längre men det brukar räcka med ett avsnitt i veckan för att hålla sig uppdaterad ;)
Ska hoppa in i duschen och sen gå och hämta Lucas på dagis, så får man sig en halvtimmes promenad till :D

Ha en skön torsdag!!!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hoppas att du mår bättre snart, dear - skickar stora kramar från oss och trevlig helg!

2009-10-09 @ 22:53:14
URL: http://www.carolineengvall.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0