PernieBernie

Ja, vi ger Lucas mat

Det är kul att Lucas har börjat prata så mycket och underbart att man kan föra en konversation med honom.
Men ALLT förstår han nog inte än.
Idag:

Jag: Vad önskar du dig i julklapp?
Lucas: äta mat.

:)

Nu är jag ledig i tre dagar, sååå skönt! Har myst och lekt med Lucas och bara slöat i soffan efter det.
Har fått jätteont i vänsterarmen, om det inte går över måste jag nog gå till läkaren.. :(

Nu blir det sängen och ett avsnitt Criminal minds innan jag sover!

Kommentarer
Postat av: Em

En mycket behändig son du har, ge honom en matlåda i julklapp :-)hihihi

2009-10-22 @ 17:05:01
URL: http://emalltoinget.blogspot.com/
Postat av: Anonym

hihi, äta mat =)

2009-10-22 @ 17:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0