PernieBernie

En ledsen kille

Lucas och jag är nyss hemkomna. Jag hämtade honom på dagis och sen åkte vi en sväng till Solna centrum.
Köpte ett par jättefina byxor åt honom som han kanske kan ha på söndag när det är kalas.

När vi kom in på H&M vet jag inte vad som hände, han blev ledsen för något och kunde inte sluta gråta...
Jag frågade varför han var ledsen men fick inte något begripligt svar.
Det började när vi åkte rulltrappa och jag sa till honom att han inte fick stå på knäna i rulltrappan... tror han var väldigt trött och då blir det lätt att gråten bara forsar.
Hade tänkt handla lite på ICA men eftersom han var helt hysterisk åkte vi hem istället.
Nu är han lugn, han sitter i soffan och kollar på Farbror Joakim och knattarna och pillar sig i håret :)

Har varit jättetrist väder idag, mulet och grått, och jag har mest suttit här i fåtöljen och pillat mig i naveln. :)

Men nu är det dags att laga mat, det blir stuvade makaroner och korv, Lucas favoriträtt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0