PernieBernie

Kalasbilder

Just nu är det hicka inne i min mage, nästan varje kväll nu :)
Mysigt, men ingen idé att gå och lägga sig för det är så svårt att sova när det hickar...
Därför tänkte jag passa på att lägga in lite fler bilder från gårdagens kalas!

Marängtårta och Sverigetårta.

 

Lilla Liv, Anna och Peters dotter :)

 

Anna väntar snällt vid tårtorna

 

Lucas vinkar till kameran och mamma

 

"men mamma, ska vi inte äta av tårtorna nån gång"

 

"så här många år blir jag idag!"

 

Det var så varmt att vi kunde äta tårta på balkongen, här är enda bilden jag fastnade på

 

Peter, Karl och Angelica var här...

 

...och Peter så klart.

 

Även Lucas farmor, farfar med fru och faster kom men de lyckades vi inte fånga på bild. Ni får helt enkelt tänka er hur det såg ut :)

Tårtorna verkade gillas, särskilt marängtårtan så det var tur jag gjorde två av dem. Den var ännu godare idag!

 

Tack till alla som kom, än en gång!

 

Nu är hickan över så jag tar på mig nattmössan och går och lägger mig!

Puss på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0