PernieBernie

Lucas 3 år!

Tänk att det är tre år sedan vår kille kom!
Han är så stor, fattar knappt vad som hände :)

Grattis Lucas!!!!

Vi började dagen med att sjunga och ge honom paket.
Han blev överlycklig för tv-spelet han ville ha; Lego Batman.
Han fick även Alvin och gänget på dvd, då sa han "jag älskar den här filmen".
Ha ha!

Micke och han spelade Lego Batman medans jag fortsatte att baka.
Nu har jag gjort en av tårtorna, när jag skrivit klart det här inlägget ska jag göra den andra.

Så här såg det ut när Lucas öppnade paket tidigt i morse

 

Och så här blev tårtan som är en Sverigekaka med grädde på :)

 

Det blev lite annorlunda frukost idag

 

 

Vid tre kommer lite folk hit, tyvärr inte några barn i Lucas ålder eftersom alla vi bjudit var upptagna, men det blir nog skoj ändå! Vi får ha fiskdamm för Lucas och några vuxna helt enkelt :)

 

Nu ska jag göra marängtårta!


Kommentarer
Postat av: Linda Englund

Grattis till Lucas!!! Hipp hipp hurra hurra hurra hurra

Kram

2010-04-11 @ 20:21:32
Postat av: Sara

Grattis Till Lucas:) Kram från oss!

2010-04-13 @ 17:48:58
URL: http://saraethelviktoriacarlsson.blogg.se/
Postat av: Caroline

Grattis igen Lucas, vilka underbara tårtor din duktiga mamma hade gjort. Mumma!

2010-04-14 @ 20:38:59
URL: http://engvall.almblad.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0