PernieBernie

Måndag igen

Nu är tävlingen avslutad, imorgon ska jag dra en vinnare så håll utkik ni som tävlat :)

Så var det måndag igen...
Helgen har varit lugn och skön. Har bland annat planterat lite på balkongen, tänkte visa bilder imorgon.

Idag var jag osäker på om jag skulle gå på bassängträningen hos sjukgymnasten, det var sista gången som jag fick gå eftersom jag är så nära min beräknade förlossning. Men jag gick i alla fall, det är ju så skönt i vattnet!
Det var några få övningar som jag faktiskt inte orkade göra och som gjorde ont i magen när jag provade, men annars orkade jag!
Nu har jag sagt hej då till mina träningskompisar men bytt mailadress så att vi kan ses med bebisar i sommar, ska bli kul!

Idag satt jag ute på balkongen i solen och somnade. Hur skönt som helst!
När jag vaknade till gick jag och lade mig i sängen istället och sov i två timmar... och ändå är jag trött nu.
Antar att jag behöver vila och jag får väl passa på medans jag kan. Hoppas jag sover ok i natt nu bara.

Vi har börjat kolla på True blood nu! Har sett tre avsnitt och det är jättebra så vi kommer väl kolla fler så fort vi har chansen! Härligt med en ny serie :)

Idag har jag förlängt min prenumeration på Amelia. Det är lite roligt för jag prenumererar bara tre-fyra nummer i taget, sen säger jag upp den eftersom jag tycker det räcker med Mama som jag oxå prenumererar på.
Men då ringer de nästan alltid och frågar om jag inte vill prova igen med Amelia och eftersom de alltid har så bra erbjudanden kan jag inte säga nej.
Känns som man är korkad om man säger nej faktiskt! Lyssna bara på erbjudandet jag fick idag...

Tre nummer av tidningen (lösnummer 42:- per nummer tror jag), en biobiljett och två dvd!
Dvd:erna är Sex and the city och Dumpa honom. SATC har jag redan men den andra har jag inte ens sett :)
Allt det här för 88:- inkl porto.... helt sjukt ju!
Jag kan slänga tidningarna och dvd:erna och ändå gå plus bara på biobiljetten. Så man kan ju inte säga nej.
Och nej, det är inget tvång på att man måste köpa ett visst antal nummer efter heller!
:)

Nu ska jag ta en halsbrännetablett och gå och lägga mig, god natt!
12 dagar kvar.... eller i natt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0