PernieBernie

Fira lite

Vi är som sagt glada och lättade här hemma nu.
Har haft i bakhuvudet att det kanske inte skulle vara bra med Leias höft och mardrömmen har varit att behöva gå igenom samma som med Lucas igen. Det behöver vi ju inte nu, känns helt underbart!

Nu har vi tagit fram en fläskfilé ur frysen. Den ska vi grilla och äta tillsammans med klyftpotatis med chevré på, och så ska jag ta ett litet glas rosé till :) Det får bli vårt lilla firande!

Kollade lite på hemnet, sitter ofta och kollar och drömmer lite om vad jag skulle vilja köpa.
Idag hittade jag ett perfekt radhus till oss, det är precis ett sånt som vi skulle vilja ha!!!!
Trist att vi inte kan köpa det nu bara...

http://www.hemnet.se/beskrivning/784042?r=3

Nä nu måste jag fortsätta kolla på simningen, det är så spännande!!!!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Vad fint det radhuset ser ut! Perfekt med stort kök för sig som är sa duktig pa att laga och baka. Klart ni en dag ska kunna köpa ett sadant hus! Den som väntar pa nat gott.. ;)



Kanske kan ni investera i en liten lägenhet som ni hyr ut under tiden och sen säljer med stor vinst? :)))

2010-08-12 @ 11:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0