PernieBernie

Nu drar vi!

Igår satt jag i stort sett hela förmiddagen och stirrade på dataskärmen.
Resan som vi helst ville ha, på fritidsresor.se, kostade 4000:- pp för en vecka.
Helt plötsligt började priserna gå ner, på en timme hade samma resa gått ner till 1998:-
Bokade direkt och efter en kvart var de resorna slut!
Snacka om rätt timing :)

Så det blir alltså en resa ändå, jag hade börjat ge upp hoppet.
Imorgon kväll lyfter vi mot Chania, Kreta!!!
Det blir förhoppningsvis 8 härliga dagar av sol och bad och god mat.
Vi vet inte än var vi ska bo, så det känns lite som ett äventyr också :)

Nu har jag jätteont i halsen och huvudet och har lite feber, så jag tänkte gå och lägga mig i sängen och försöka sova snart. KAN och FÅR ju inte bli sjuk nu!!!!!!

Vi tar inte med oss dator så vi hörs när vi kommer hem nästa måndag :)

(bild lånad från fritidsresor.se)


Kommentarer
Postat av: Caroline

Ha en fantastisk, underbar resa! Den är ni värda hela familjen!

2010-08-21 @ 21:05:38
URL: http://engvall.almblad.se
Postat av: Raquel

Hi Pernie!



congratulations on the great deal! Wow, I don't think prices ever go down on vacations here in Mexico.



Hope you feel better and enjoy your break!



Love and hugs!

2010-08-21 @ 21:42:30
Postat av: Sofie

HÄRLIGT!! Ha en underbar semester!

2010-08-22 @ 13:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0