PernieBernie

Julfirandet fortsätter!

God jul!
Vi hade en jättemysig jul igår. Det var jag, Micke och barnen och så Mickes mamma Annika.
Jag fick jättebra julklappar och är så himla nöjd!
Bilderna från igår har jag inte lagt in i datorn än, det får vänta.

Hade en mardrömskväll när vi skulle sova...
Lucas vaknade och grät och grät och det gick knappt att få kontakt med honom, vi fattade ingenting.
Efter ett tag vaknade Leia av all gråt och blev ledsen hon med, och när vi väl fått båda barnen att lugna ner sig så började Lucas gråta igen efter några minuter, och väckte därmed Leia IGEN!
Då var man inte så glad... detta var vid ett i natt, så jag tror jag somnade framåt halv tre till slut, och då gav jag upp och lade Leia bredvid mig i sängen.

Så nu har man sovit på tre decimeter i sängen med två barn i mitten.
Som tur är har jag en snäll man som gick upp med barnen, så jag fick sova till halv elva!!!
Kan inte komma ihåg när jag gjorde det sist. :)

Nu sover Micke för att orka med dagens bravader, vi ska hem till hans pappa och fira lite lill-jul.
Det blir 15 personer där så det blir nog fullt upp, brukar alltid vara trevligt och finnas en massa god mat!!

Ha en fortsatt god jul!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0