PernieBernie

Nya leksaker

Kommer ni ihåg att jag berättade om ett paket jag fick för ett tag sedan?
Nu tänkte jag visa vad som var i det!

Jag fick det via en kommentar här på bloggen.
En goodiebag med de senaste leksakerna på marknaden; Zhu zhu pets och årets nyhet Kung Zhu!

Jag hade aldrig hört talas om dem innan men nu har jag sett att de börjat dyka upp i leksaksaffärerna.
Det är små hamstrar som kan åka runt på golvet och gör små gulliga läten, nästan som en riktig hamster. :)
Jag kan erkänna att jag blev ganska förtjust i hamstrarna, fick hela fyra stycken i paketet men en har blivit min favorit, ha ha!

Det finns MASSOR av tillbehör, bland annat en stridsarena och en frisörsalong. Så kan man bygga ihop en massa delar till en stor bana som de åker i.
I stridsarenan är det meningen att hamstrarna ska slåss. Man tar på dem en stridsdräkt innan.
Igår när vi provade det blev jag full i skratt, för när man sätter hamstern utanför arenan känner den av att den är på väg in där via underlaget och då spelar den upp en liten stridslåt innan den gör som ett stridsläte!

Här får ni se lite bilder på det jag fick

 

 

 

I frisörsalongen lyser spegelns lampor och hårtorken snurrar när man sätter hamstern i den.

 

Det var en sak till i paketet, det berättar jag om i ett annat inlägg :)

 

Tack snälla Zhu zhu pets och OMD för de fina leksakerna!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0