PernieBernie

Mitt livs panik

Håller på att återhämta mig från igår när jag tappade bort Lucas på IKEA.
Allt gick så fort, han åkte rutschbana på barnavdelning, jag hörde honom hela tiden och stod en meter därifrån.
Samtidigt kollade jag på spjälsängar och var så inne i det att inte tänkte på att han kanske inte såg mig på andra sidan, även om det bara var två meter ifrån.... rätt vad det var så blev det tyst och jag kollade upp och då var han inte där!
Började leta överallt men han var helt borta, fick mer och mer panik och till slut fick jag fråga personalen som hjälpte mig att leta.
Hann tänka alla de värsta och hemskaste sakerna innan en av personalen kom med min lilla pojke :)
Då kom tårarna och jag satte mig på en säng och bara pussade och kramade på honom!!!
Han verkar ha blivit lite rädd för han såg lite omskakad ut och kramade mig jättehårt.
Fy fan vilken dålig mamma jag kände mig som, så himla hemskt!
Han hade gått tillbaka och letat efter mig och kommit ända bort till sängavdelningen.

Jag fick mig i alla fall en tankeställare, ska aldrig mer släppa honom ens en sekund ur sikte!!!!

Usch.

Nu ska jag gå till jobbet men jag tänkte bara dela med mig av Norges bidrag i Eurovision song contest det här året.
Det blev klart i helgen och jag har faktiskt gått och blivit lite småkär i låten, den växer för varje gång man hör den och så gillar ju jag såna här slags låtar :)
Vad tycker ni???
(och visst är han lite söt?)


Kommentarer
Postat av: AnnaC

Usch, vilken mardröm att bli av med Lucas! Förstår verkligen att det var jobbigt. Hoppas aldrig du bhöver vara med om det igen!

Jag gillar också låten. Och han är lite söt. Även om jag tycker att de kunde skippa fiolerna i bakgrunden, känns sååå 2009 ;)

2010-02-09 @ 11:42:23
Postat av: Linda Englund

Felicia försvann för mig på Åhlens en gång, Fast hon var lite större än Lucas. Min första reaktion var att jag skällde på henne för att hon inte stod kvar där hon lovat. Sen kom tårarna. Kände som du att jag var världens sämsta mamma... Som tur var så slutade det ju bra!

2010-02-09 @ 18:37:46
Postat av: vajb

jag gillar oxå låten, men han låter lite osäker på rösten i början så det tog halv låten innan jag fattade att han faktiskt har en bra röst.

men han är lite pojkig i sitt utseende för min smak...däremot gillar jag hans outfit, flörten med 50-tals looken. snyggt!

2010-02-09 @ 23:41:35
Postat av: Sofie

Uach, måste varit hemskt men vi vet ju alla vilken bra mamma du är. Kan tänka mig att det är så lätt hänt. Många kramar till er

2010-02-13 @ 03:49:07
Postat av: Sara

Hej=) Hur går det med magen? :D läste ditt inlägg..hemskt när sånt händer:S skönt att personalen hittade honom=) Hoppas allt är toppen me dig:D

2010-02-14 @ 14:18:31
URL: http://saraethelviktoriacarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0