PernieBernie

Buzzador

Ni vet väl vad en buzzador är vid det här laget?
Jag är ju det och får därmed prova en massa produkter samt ge prover till vänner och bekanta för att de ska få prova. Allt man behöver göra när man provat är att rapportera om vad man tyckte och även vad vännerna tyckte.

Det är kul att få prova nya produkter helt gratis!
Några av grejerna jag fått prova är Orangina läsk, Kobbs te, ansiktsrengöring och så fick jag göra en egen fotobok helt gratis!

Nu tänkte jag att det kanske är någon av er som också skulle vilja bli buzzador?
Det är som sagt helt gratis och man tackar bara ja till de kampanjer man vill vara med i.
Man har inget att förlora och allt att vinna :)

Vill du bli en buzzador får du gärna gå in via den här länken och anmäla dig, för då får jag oxå poäng :)
Mitt användarnamn som buzzador är perniebernie.

https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1〈=SE&refstr=perniebernie

För mer info, gå in på buzzador.com.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0