PernieBernie

Livet

Nu har jag lyckats igen.
Jag har hittat till en blogg om en mamma som är cancersjuk.
Vet inte varför jag envisas med att läsa och gråta men jag kan inte låta bli.
Kanske behöver man bli påmind om hur bra man ändå har det.
Hur lätt livet kan vända.
Att man inte ska ta något eller någon för givet.

Det här är nog den finaste bloggen jag läst. Sista inlägget där pappan förklarar för sin två-åring att mamma har dött.... går inte att beskriva med ord.

Här är bloggen om någon vill läsa.

Mina tårar bara forsar ner längs kinderna.


Kommentarer
Postat av: Anna-Panna

Fy fasen alltså. Jag är likadan, dras på nåt konstigt sätt till sådana bloggar. Man både vill o inte vill läsa. Det greppar tag i en nåt fruktansvärt.



2010-03-27 @ 20:16:53
Postat av: Caroline

Vilka snälla ord på Charlottas blogg. TACK vännen. Du är så snäll.

2010-03-28 @ 21:46:28
URL: http://blogg.aftonbladet.se/14artillsalu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0