PernieBernie

BUZZ

Som ni säkert redan vet är jag ju buzzador.
Nu är jag med i en kampanj för Dove Visible Care.
Det är en ny duschcreme som säger att man ska få synligt vackrare hud på tre veckor.
Nu har jag inte provat den i tre veckor än, men jag gillar den jättemycket!
Det som är annorlunda med den är att den är så tjock och krämig, inte flytande som duschcremer brukar vara.
Man trycker ut en klick och det känns nästan som grädde på huden! Det löddrar jättehärligt och doftar underbart, friskt och fräscht.
Jag kan faktiskt rekommendera den!
Jag har gett ut en massa prover till er jag träffat, ni andra får påminna mig om jag glömmer ge er och ni vill ha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0